Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Rovnaký a predsa iný (10.01.2011)

Nový Mercedes triedy C začnú dodávať do Európy i na Slovensko v marci 2011. Od začiatku  jeho výroby v roku 1982 vyrobili 8,5 milióna kusov tohto modelu v segmente C, ktorý je pri tejto značke najžiadanejší. Aktuálny typový rad triedy C, dodávaný od roku 2007, pritom prekročil miliónový odbyt.
Nové vozidlo, rovnako ako jeho predchodcovia, bude mať tiež dve základné vyhotovenia – limuzínu alebo kombi (model T). Opäť získa rozsiahlu sériovú výbavu, rozšírenú o voliteľné línie ELEGANCE a AVANTGARDE.
Prichádzajúci, rozsiahle modernizovaný Mercedes triedy C s vyše dvoma tisícmi nových dielcov stanovuje v segmente, po vzore svojich predchodcov, úplne nové štandardy. Vo viacerých ohľadoch opäť poskytuje komfort a bezpečnosť luxusných vozidiel. Detaily v interiéri pripomínajú nový model CLS, nová je palubná doska, prvýkrát je sériovo montovaný kožený volant, novinkou je tiež ľahšia hliníková kapota, športovejší tvar, či predná maska, kde elipsovité a kvapkové tvary svetlometov predošlých vývojových línií nahradili kosodĺžniky s vypuklými hornými časťami. Nový Mercedes C dosahuje najlepšiu hodnotu cw 0,26 vo svojej triede.
K dispozícii bude päť benzínových motorov s priamym vstrekovaním paliva a šesť dieselových CDI. K úsporám v spotrebe prispeli nielen nové motory, ale tiež inovovaná automatická prevodovka 7G-TRONIC PLUS, ako aj sériovo inštalovaný systém ECO štart – stop. Priemerná spotreba tak klesla až na 6,8 litra/100 km pri najvýkonnejšom benzínovom motore V6 (225 kW /306 k, 370 Nm) v Mercedese C 350 BlueEFFICIENCY, respektíve na 4,4 litra nafty/100 km, pri najúspornejších modeloch C 220 CDI BlueEFFICIENCY s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. V ďalších modeloch C 220 (125 kW /170 k, 400 Nm) a 250 (150 kW /204 k, 500 Nm) - oba CDI BlueEFFICIENCY s inovovanou automatickou prevodovkou 7G-TRONIC PLUS – je to 4,8 l/100 km.
Z hľadiska bezpečnosti pribudlo v Mercedese C desať nových asistenčných jazdných systémov, ktoré v situáciách s potenciálnym rizikom nehody varujú, prípadne aktívne zasiahnu. Počnúc rozpoznávaním únavy (ATTENTION ASSIST), pokračujúc cez adaptívny asistent diaľkového svetla, aktívny asistent udržiavania vozidla v jazdnom pruhu, aktívny asistent mŕtveho uhla, asistent povolenej rýchlosti, navádzanie pri parkovaní, vrátane systému PARKTRONIC, brzdy PRE-SAFE®, asistent udržiavania jazdného pruhu a asistent mŕtveho uhla až po reguláciu odstupu DISTRONIC PLUS.






späť






Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.