Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Do tretice príde SLK 55 AMG (21.10.2011)

Nový Mercedes-Benz SLK 55 AMG je treťou generáciou dynamických a exkluzívnych roadsterov s označením Made by AMG. Na začiatku bol model SLK 32 AMG v roku 2001. Jeho preplňovaný motor V6 AMG so zdvihovým objemom 3,2 litra podával výkon 260 kW (354 k) a realizoval maximálny krútiaci moment 450 newtonmetrov – takže SLK 32 AMG bolo v tých časoch najsilnejším vozidlom spomedzi všetkých konkurentov.
Koncom roka 2004 nasledovalo SLK 55 AMG. So svojím 5,5-litrovým motorom V8 AMG, ktorý vyvinul výkon 265 kW (360 k) a krútiaci moment 510 Nm, sa tiež postavil na vrchol vo svojom segmente. Žiadny iný automobil v tejto triede neponúkal veľkoobjemový osemvalcový motor – tejto filozofii zostáva značka Mercedes-AMG dôsledne verná aj v prípade nástupcu.
Nové SLK 55 AMG oslávi uvedenie na trh v januári 2012. Ide o najvýkonnejší model SLK všetkých čias. Jeho novo vyvinutý 5,5-litrový motor V8 AMG s deaktiváciou valcov kombinuje maximálny výkon s minimálnymi hodnotami spotreby paliva. S výkonom 310 kW (422 k) a krútiacim momentom 540 newtonmetrov prekonáva SLK 55 AMG všetkých priamych konkurentov. Spotreba paliva 8,4 litra na 100 kilometrov (Nový, kombinovaný európsky jazdný cyklus) a emisie CO2 len 195 gramov na kilometer sú asi o 30 percent nižšie, než u jeho predchodcu.
O vysokú dynamiku jazdy sa starajú športový podvozok AMG s priamym riadením, brzda Torque Vectoring Brake a trojstupňové ESP, ako aj vysokovýkonná brzdová sústava AMG. Ako mimoriadne lákavá ponuka sa prezentuje SLK 55 AMG Edition 1.
Zrýchlenie z nuly na 100 km/h absolvuje SLK 55 AMG za 4,6 sekundy, maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h.
Nový motor V8 bez preplňovania je založený na 5,5-litrovom motore V8 biturbo AMG M157, predstavenom v roku 2010, ktorý sa montuje do modelov E 63 AMG, CLS 63 AMG, S 63 AMG a CL 63 AMG. Početné konštrukčné charakteristiky, ako je zdvihový objem, zdvihový pomer, rozstup valcov, systém stop-štart a technika priameho vstrekovania benzínu, sú spoločné. Nový motor sa od modelu M157 líši, okrem iného, novým vedením nasávaného vzduchu, novými hlavami valcov, modifikovaným ventilovým rozvodom, upraveným hospodárením s olejom a optimalizovanou kľukovou skriňou.
Najvýkonnejší Mercedes-Benz SLK všetkých čias poháňa novo vyvinutý zážihový motor bez preplňovania s priamym vstrekovaním (s jedinečným vstrekovacím tlakom 200 barov) V8 AMG biturbo 5,5 (5 461 cm3) litra s deaktiváciou valcov 2, 3, 5 a 8 (riadenou podľa viacerých hodnôt), typickým zvukovým zážitkom a  parametrami 310 kW (422 k), 540 Nm. Dosahuje dosiaľ najvyšší maximálny výkon i krútiaci moment a prekonáva tak priamu konkurenciu.
Hnaciu silu motora prenáša na zadné kolesá automatická prevodovka AMG Speedshift PLUS 7G-TRONIC. Má tri jazdné programy: Controlled Efficiency (C), Šport (S), Manuál (M) a funkciu automatického medziplynu pri podraďovaní.
Nový špičkový roadster SLK 55 AMG charakterizuje expresívny dizajn: výrazné disky z ľahkej zliatiny AMG, špecifický styling s odtrhovou hranou, či dve pochrómované dvojité koncovky výfuku.







späť






Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.