Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Premiéra Subaru BRZ Concept - STI bude v Los Angeles (02.11.2011)

Svetová premiéra konceptu Subaru BRZ Concept – STI sa uskutoční 16. novembra na autosalóne Los Angeles Auto Show (pre verejnosť od 18. do 27. novembra). Oznámil to koncern Fuji Heavy Industries, ktorý je výrobcom automobilov Subaru.
Návštevníci tak uvidia predzvesť sériového modelu Subaru BRZ, nového kompaktného športového kupé s pohonom zadných kolies. Autosalón v Los Angeles bude prelomový tým, že Subaru po prvý raz ukáže BRZ ako skutočné auto. Doterajšie dva koncepty (naposledy vo Frankfurte) predstavovali iba technologickú architektúru vozidla v imaginárnych obrysoch karosérie.
Navyše bude BRZ vôbec prvýkrát spojené s ikonickou skratkou STI, určenou pre najvýkonnejšie modely značky, čo je zárukou maximálneho potešenia z jazdy. Nové športové kupé využíva tradičný konštrukčný prvok automobilov Subaru: plochý motor typu boxer s protibežnými piestami. Ten má zastúpenie aj v názve auta. BRZ je skratkou, zloženou z počiatočných písmen výrazov Boxer motor, Rear-Wheel Drive (pohon zadných kolies) a Zenith.
Dvojlitrový boxer novej generácie pre potreby modelu BRZ upravili: okrem zmeny vŕtania a zdvihu dostal systém priameho vstrekovania paliva D-4S od Toyoty, s ktorou malo auto spoločný technologický vývoj. Výsledkom je vyššia účinnosť spaľovania, vynikajúca kultúra chodu až do maximálnych otáčok a takisto nižšie emisie.
Zmenilo sa aj uloženie motora: v porovnaní s modelmi s pohonom 4x4 je umiestnený o 120 mm nižšie a o 240 mm bližšie k stredu vozidla, čo znamená nižšie ťažisko a lepšie rozloženie hmotnosti, a teda aj vyššiu stabilitu a lepšie ovládanie. Nižšia je tiež predná kapota, čo uvoľnilo ruky dizajnérom a umožnilo im vytvoriť ostrú športovú siluetu.







späť












Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.