Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
V prieskume spokojnosti klientov dominuje Lexus (16.03.2013)

Od svojho uvedenia na trh v roku 1989 je luxusná japonská značka Lexus po celom svete známa svojou túžbou po dokonalosti. V súčasnosti vyniká výnimočnou kvalitou, špičkovými technológiami svojich produktov a ojedinelým konceptom kompletnej starostlivosti o zákazníkov. Víziou automobilky Lexus je vyznávať modernejšie a progresívnejšie hodnoty luxusu ako tie, ktoré je vidieť u tradičných výrobcov prémiových automobilov.  
Lexus je dnes jediným svetovým výrobcom luxusných vozidiel, ktorý ponúka ucelený rad vysoko výkonných plne hybridných modelov. Ten sa skladá z modelu RX 450h, hybridného crossoveru, ktorý je priamym nástupcom prvého hybridného SUV na svete RX400h, ďalej je to GS 450h, vysoko výkonný hybridný sedan, špecifické postavenie má vlajková loď LS 600h, čo je hybridná limuzína so stálym pohonom všetkých kolies a napokon do zoznamu patrí prvý a zatiaľ jediný plne hybridný prémiový kompakt na svete CT 200h.
Rastúcu obľúbenosť hybridných modelov Lexus v SR dokazuje ich zvyšujúci sa podiel na celkových predajoch značky – 80 % (2011) oproti 40 % (2007). V roku 2013 značka Lexus na Slovensku očakáva podiel hybridných modelov na celkových predajoch vo výške 85 %. Azda tomu napomôže aj skutočnosť, že Lexus dosiahol najvyššiu priečku i v tohtoročnom hodnotení všetkých prémiových značiek v rámci prieskumu spokojnosti zákazníkov, ktorý radične pripravuje organizácia J. D. Power and Associates v Kalifornii.
Japonská značka Lexus dosiahla už piaty rok v rade najvyššie hodnotenie na základe štúdie zákazníckej spokojnosti CSI (Customer Service Index Study) organizácie J. D. Power and Associates. Získala celkové skóre CSI vo výške 862 na stupnici s maximom 1000 bodov, čo je hodnota 19 bodov nad priemerom segmentu a súčasne najvyššie skóre v rámci celej štúdie naprieč všetkými segmentmi.
Prieskum spokojnosti zákazníkov CSI za rok 2013 vychádza z odpovedí majiteľov a nájomcov vozidiel modelového roku 2008 až 2012. Prieskum sa konal od októbra do decembra 2012. Značka Lexus dosiahla najlepšie umiestnenie v tomto prieskume v rokoch 1991-1995, 1997-2001, 2006 a 2009-2013.
„Spokojnosť zákazníkov je základom úspechu značky Lexus,“ uviedol Mark Templin, viceprezident a generálny manažér divízie Lexus, spoločnosti Toyota Motor Sales v USA. „Sme pyšní na našich predajcov a ich nepoľavujúce úsilie prekračovať očakávania zákazníkov a udržiavať Lexus na pozícii najlepšie hodnotenej značky v CSI už 16 rokov v rade, čo je medzi výrobcami rekord.“







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.