Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Nový Chevrolet Camaro po prvý raz v Európe (13.10.2013)

Na 65. autosalóne IAA vo Frankfurte predstavila automobilka Chevrolet nové Camaro vo verziách kabriolet a kupé. Na prvý pohľad upúta aerodynamicky optimalizovaným dizajn s odvetraním na kapote, novou mriežkou a horizontálnymi zadnými svetlami.
Najnovšia verzia je najvýznamnejším redizajnom povestného amerického auta od odhalenia jeho piatej generácie ako štúdie v roku 2006, s nízkou dynamickou siluetou a prepojiteľným rádiom Chevrolet MyLink.
„Camaro sa vždy spájalo s ikonickým dizajnom, vysokou výkonnosťou a radosťou z jazdy. Sme na jeho novú verziu, kupé i kabriolet, veľmi hrdí,“ povedal Dr. Thomas Sedran, prezident a výkonný riaditeľ Chevrolet Europe a dodal: „Prináša tiež nové technické prvky, ktoré zvyšujú pohodlie.
Nové Camaro má zlepšenú aerodynamiku, vďaka ktorej má účinnejšie chladenie a lepšiu stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Funkčný vetrací otvor na kapote pomáha znižovať zohrievanie motora a tiež aerodynamický vztlak. V zadnej časti charakterizujú nový dizajn tvarovaná kapota, horizontálne svetlá a difúzor. Ako kupé, tak aj kabriolet majú zadný spojler so vstavanou anténou.
Pohon zabezpečuje osvedčený motor 6,2 V8, ktorý je prepojený so 6- stupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Model s automatickou prevodovkou využíva aktívny palivový manažment a premenlivé časovanie ventilov (VVT). V prípade použitia manuálnej prevodovky je najvyšší výkon 318 kW (432 k) pri 5900 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 569 Nm pri 4600 ot./min. Kupé s manuálnou prevodovkou zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy, kabriolet s manuálnou prevodovkou za 5,4 sekundy.
Nastupovanie do Camara je vďaka štandardnému diaľkovému bezkľúčovému ovládaniu jednoduchý a komfortný; vo variantoch s automatickou prevodovkou môže byť na želanie aj diaľkovo ovládané štartovanie motora. Pre kupé sú k dispozícii elektricky nastaviteľné predné sedadlá Recaro s koženým čalúnením.
Medzi ďalšie výrazné prvky interiéru nového Camara patria farebný head-up displej a  prepojiteľné rádio Chevrolet MyLink, umiestnené v stredovej konzole. Rádio je zabudované okolo sedempalcovej, plnofarebnej dotykovej obrazovky a na displeji má prehľadné menu, využívajúce ikony.
Štandardným prvkom výbavy je spätná kamera. Okrem toho môže zákazník požiadať o integrovaný navigačný systém s pokrytím celej Európy (za príplatok). Ako v prípade všetkých rádií Chevrolet MyLink, užívatelia môžu upgradovať nový systém s využitím príslušných aplikácií, len čo budú k dispozícii.
Nové Camaro príde do vybraných dílerstiev značky Chevrolet v Európe koncom roka 2013. S cenou od 40 470 € za kupé a 45 470 € za kabriolet bude na našom trhu lákavou voľbou pre vodičov, orientovaných na výkonné vozidlá. Camaro však prinesie oveľa viac, než len vysokú hodnotu a cenovú prístupnosť.
Pôvodné Camaro, ktoré v lete 1966 istý novinár opísal ako „malé, kruté zviera, ktoré požiera Mustangy,“ bolo postavené so samonosnou karosériou a radovým šesťvalcovým motorom s objemom 3,9 litra. Odvtedy oslovilo fanúšikov na celom svete päť ďalších, vylepšených generácií. Do roku 1968 Camaro kompletovali z montážnych sád (CKD) aj v dvoch európskych závodoch General Motors, v belgických Antverpách a švajčiarskom meste Biel.
Camaro v rôznych podobách sa zúčastňovalo aj na automobilových pretekoch vrátane fascinujúcich pretekov dragsterov, počas ktorých špeciálne upravené vozidlá súperia (obvykle vo dvojiciach) na priamej dráhe o to, kto najrýchlejšie dosiahne cieľ.
V marci 2013 predstavili na New York Auto Show najnovšiu verziu Camaro Z28, mnohými považovanú za najikonickejšiu a najexkluzívnejšiu verziu Camara v histórii. Poháňa ju motor 7,0 l V8, vyvinutý v spolupráci s Corvette Racing. Je schopný využiť odhadovaných 373 kW (500 k) výkonu a 637 Nm krútiaceho momentu. Nové Camaro Z28 je skutočne dobre vybavené, aby bolo dôstojným pokračovateľom hrdého dedičstva.






späť







Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.