Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Výkonný sedan Lexus GS F ukážu v Detroite (07.01.2015)

Lexus opäť ukazuje svoj športový temperament: v utorok 13. januára predstaví vo svojom stánku na Severoamerickom medzinárodnom autosalóne v detroitskom centre Cobo netrpezlivo očakávaný supervýkonný sedan Lexus GS F. Ten bude najnovším členom rodiny vysokovýkonných modelov s označením „F“, ktorej súčasťou je aj kupé RC F.
Nový prírastok ponúka spojenie kultivovanosti štvordverového sedanu s rýchlosťou a živosťou špičkového športového automobilu. Hoci je nový model GS F postavený na rovnakej platforme ako štandardný model GS (na dĺžku meria 4,9 metra), obsahuje mnohoraké vylepšenia, ktoré sa, samozrejme, týkajú aj motora. Pod kapotou pracuje živý, atmosférický 5-litrový vidlicový osemvalec, schopný vyvinúť pozoruhodný výkon 348 kW (473 k) pri 7 100 ot./min a maximálny krútiaci moment 527 Nm v rozsahu 4 800 – 5 600 ot./min.
Tento sofistikovaný motor využíva kombináciu Ottovho a Atkinsonovho spaľovacieho cyklu v záujme maximálneho možného výkonu a účinnosti. V súlade s charakterom vysokovýkonného sedanu je motor skombinovaný s mimoriadne pohotovou osemstupňovou automatickou prevodovkou s možnosťou manuálneho radenia.
Súčasťou dlhého zoznamu štandardných prvkov, vďaka ktorým sa model GS F môže pýšiť svojimi výnimočnými jazdnými vlastnosťami, bude aj inovatívny diferenciál so smerovaním krútiaceho momentu Lexus TVD (Torque Vectoring Differential), použitý aj v modeli RC F. Diferenciál TVD ponúka tri prevádzkové režimy: východiskový Standard zaručuje rovnováhu medzi agilnosťou a stabilitou; Slalom kladie dôraz na precíznosť odozvy na pohyby volantu a živosť; Track zlepšuje stabilitu pri jazde na vysokorýchlostných okruhoch.
Supervýkonný sedan GS F má škrupinovú konštrukciu karosérie so špeciálne navrhnutými vystužujúcimi prvkami a systém zavesenia kolies, ktorý zaručuje optimálnu ovládateľnosť bez narušenia komfortu jazdy. Vodiči pri jazde v Lexuse GS F ocenia stabilitu a kultivovanosť na diaľnici a tiež schopnosť ľahko zdolávať zákruty, či už na horských serpentínach alebo na pretekárskej trati. Nový GS F ponúkne vodičom vyvážený charakter sedanu s dvomi tvárami: ako športový automobil schopný dosahovať špičkové časy na súťažných okruhoch, aj ako pohodlné vozidlo na bežné cestovanie. Vďaka hmotnosti len 1 830 kg bude nový Lexus GS F najľahším vozidlom medzi konkurentmi.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.