Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Honda HR-V vzbudzuje zvedavosť (22.02.2015)

S blížiacim sa termínom jarného autosalónu v Ženeve stúpa barometer netrpezlivosti tých priaznivcov značky Honda, ktorí uvažujú o kúpe najnovšieho modelu HR-V. Auta s osobitným vzhľadom kupé a drsným výzorom SUV, ako to deklarujú Japonci. V Európe príde do predaja v lete 2015 a obohatí konkurenciu crossoverov.
Interiér Hondy HR-V ponúkne pasažierom dostatočný priestor a vďaka inovatívnemu systému Magic Seat aj vysokú úroveň variability. Palivová nádrž s nižším profilom, umiestnená pod prednými sedadlami, uvoľňuje priestor pod zadnými sedadlami, takže základný objem kufra je pôsobivých 453 litrov; so sklopenými zadnými sedadlami je to 1 026 litrov.
S cieľom maximalizovať všestrannosť priestranného interiéru je k dispozícii niekoľko konfigurácií. V režime Utility je operadlo zadného sedadla sklopené dopredu, pričom je spodná časť sedadla spustená, aby sa vytvorila dlhá, rovná podlaha. V režime Tall je spodná časť zadného sedadla zaistená vo vertikálnej polohe, čím sa uvoľní priestor od podlahy k stropu. V režime Long sú predné a zadné sedadlá pasažierov sklopené dopredu do horizontálnej polohy. Široký otvor batožinového priestoru a malá výška nakladacej hrany znamenajú, že prístup do priestranného kufra je nanajvýš pohodlný.
V strede palubnej dosky je umiestnená 7-palcová dotyková obrazovka systému Honda Connect, ktorá je súčasťou štandardnej výbavy vo vyšších verziách (Sport a Executive) a poskytuje pokročilé možnosti pripojenia. Vďaka operačnému systému Android 4.0.4 je možné obrazovku ovládať bežnými intuitívnymi gestami, ako je to u smartfónov: stiahnutím prstov, posúvaním a ťukaním na monitor.
Nový informačno-zábavný systém Honda Connect s aplikáciami sa ovláda prostredníctvom 7“ dotykovej obrazovky, umiestnenej v strede palubnej dosky. Ponúkne prístup na internet, k správam vrátane dopravných, ako aj informácie o počasí v reálnom čase.
Nová Honda HR-V sa bude dodávať s úsporným 1,6-litrovým naftovým motorom i-DTEC s výkonom 120 k alebo s 1,5-litrovým benzínovým motorom i-VTEC s výkonom 130 k a vynikajúcou odozvou. Oba tieto typy motorov sú súčasťou série Earth Dreams Technology spoločnosti Honda. Zostava pokročilého systému podpory riadenia, ktorý využíva kameru a radar so stredným dosahom, zahŕňa komplexný súbor pokrokových bezpečnostných technológií, z ktorých niektoré sú novinkou v segmente crossoverov.
Možno vám pri pohľade na snímky neuniklo, že HR-V má odvážny „dizajn krídla v pohybe“ – spoločný s novým modelom CR-V; podobu nachádzame v celistvej prednej mriežke, v tvare svetlometov a zužujúcej sa línii zadných bočných okien. Výrazné zadné kombinované svetlá sa tiahnu do širokých dverí batožinového priestoru.
Funkcia ECO Assist od spoločnosti Honda mení farbu podsvietenia rýchlomeru podľa efektívnosti jazdy z bielej na zelenú. Vo výbave Executive je k dispozícii  panoramatické strešné okno s jednodotykovým otváraním, vyklopením a posunutím. Posuvná slnečná clona, ktorá sa otvára automaticky spolu so strechou, sa dá zatvoriť manuálne, aby tienila slnečné lúče.
Honda HR-V bude v Európe k dispozícii len s pohonom predných kolies, poháňaná úsporným 1,5-litrovým benzínovým motorom i-VTEC s výkonom 130 k alebo 1,6-litrovým naftovým motorom i-DTEC s výkonom 120 k. Každý z nich je spojený s prepracovanou šesťrýchlostnou manuálnou prevodovkou s hladkým radením. Navyše, 1,5-litrový benzínový motor i-VTEC sa dá prepojiť aj s automatickou bezstupňovou prevodovkou CVT.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.