Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Lexus ponúka vizitku modelu RC 200t (03.08.2015)

Dvojlitrový, 4-valcový motor s dvojvstupovým turbodúchadlom typu twin-scroll s výkonom 180 kW/245 k a krútiacim momentom 350 Nm zrýchľuje z 0 – 100 km/h za 7,5 sekundy, pričom maximálna rýchlosť je 230 km/h. Auto dokáže jazdiť s priemernou spotrebou len 7,2 l/100 km. S motorom spolupracuje 8-stupňová prevodovka Sport Direct Shift (SPDS) s priebehom radenia závislým od nameraného preťaženia. Taká je vizitka nového modelu Lexus RC 200t.
Agregát obsahuje množstvo dômyselných technológií, výsledkom pôsobenia ktorých je podmanivá kombinácia kultivovanosti, hospodárnosti a ochoty reagovať bez typického oneskorenia nástupu turbodúchadla.
Špičkové jazdné vlastnosti modelu RC 200t sú umocnené vo verzii F SPORT, vybavenej samosvorným diferenciálom typu Torsen a systémom riadenia všetkých štyroch kolies Lexus Dynamic Handling (LDH). Nový Lexus RC 200t sa spolu s nedávno ohláseným súrodencom RC 300h začne v celej Európe predávať už koncom tohto roka.
Pozoruhodne ľahký zážihový motor s hmotnosťou len 160 kg využíva jedinečný balík moderných technológií s označením ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficiency Combustion), ktorého podstatou je zvýšenie tepelnej účinnosti prostredníctvom zdokonalenia spaľovania.
Obsahuje technológiu priameho vstrekovania paliva D-4ST (Direct injection 4-stroke gasoline engine, Superior version with Turbo), dvojvstupové (twin-scroll) turbodúchadlo, vodou chladenú hlavu valcov s integrovaným výfukovým zberným potrubím a systém inteligentného variabilného časovania ventilov VVT-iW (Variable Valve Timing-intelligent Wide).
Systém D-4ST kombinuje vysokotlakové vstrekovanie priamo do valcov s nízkotlakovým vstrekovaním do nasávacích kanálov. To zaručuje optimálne, rovnomerné spaľovanie aj pri veľkom zaťažení a v chladnom počasí.
Jazdné vlastnosti nového modelu RC 200t dokonale odrážajú snahu tvorcov vozidiel Lexus dosiahnuť optimálnu rovnováhu medzi jazdným komfortom a ovládateľnosťou, s cieľom umožniť zákazníkom zažiť pri jazde viac športového vzrušenia.
Podstata agilnosti, precíznosti riadenia a pevnosti kontaktu s vozovkou tkvie v prípade kupé RC vo vysokej tuhosti karosérie, spevnenej rôznymi špeciálnymi metódami, využívanými pri výrobe vozidiel Lexus. RC 200t je vybavený systémom voľby jazdného režimu, ktorý vodičom ponúka režimy SNOW (sneh), ECO (úsporný), NORMAL (normálny) a SPORT (športové režimy SPORT S a F SPORT).
Športovú eleganciu kupé RC 200t podčiarkuje aj interiér prvotriednej kvality, v ktorom sú do maximálnej možnej miery využité kontrastné farby, materiály a osvetlenie; pri tlmenom náladovom osvetlení sa tu netradične využíva odraz svetla nahor namiesto odrazu nadol.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.