Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Vitara kraľuje polroku 2016 (12.07.2016)

Po prvom polroku 2016 je Suzuki Vitara najžiadanejším modelom osobného auta spomedzi všetkých vyše tristoštyridsať modelov, zahrnutých v štatistike Zväzu automobilového priemyslu SR. Japonská značka Suzuki, známa tiež modelmi Baleno, Celerio, Jimny, Swift a SX4 S-Cross, je po prvých šiestich mesiacoch tohto roku naďalej na siedmom mieste medzi najžiadanejšími značkami na Slovensku. Impozantný medziročný nárast predstavuje 97,18 percenta.
Prvenstvo v segmente a medzi modelmi SUV zaujala nová Vitara už vlani, kedy ju uviedli na slovenský trh. Po prvom štvrťroku 2016 sa stala druhým najžiadanejším modelom. Medzi uvádzané prednosti Vitary – ako sú vysoká úžitková hodnota, príťažlivý vzhľad, japonská trvácnosť, či nízka spotreba pohonných látok, najnovšie pribudla najvyššia zostatková hodnota (spomedzi posudzovaných vozidiel) v pomere k ich aktuálnej nadobúdacej cene po štyroch rokoch užívania. Analytická spoločnosť BF Forecasts vypočítala, že pri Vitare to môže byť až 55,5 percenta.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.