Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Honda Civic uvedie nové motory s turbom (30.01.2017)

Honda Civic 10. generácie už čoskoro príde na slovenský trh. Oficiálny celoeurópsky začiatok predaja je stanovený na 18. marec 2017. Najnovšia Honda Civic desiatej generácie je dynamický, päťdverový športový hatchback. Pre spoločnosť Honda predstavuje významný krok vpred v segmente C.

Civic je pre Hondu v Európe hlavným modelom a stojí za silným predajom značky i výrobným dedičstvom v regióne. Pre mnohých európskych zákazníkov je Civic synonymom značky Honda a teraz sa tím vývojárov zameral na dynamické omladenie modelu Civic.

Vývojári vykonali rozsiahle porovnávacie skúšky v skutočnej prevádzke vrátane vyhodnotenia európskych luxusných vozidiel. Na ich základe stanovili ciele pre jazdné vlastnosti, ovládanie, riadenie, hluk, vibrácie, tvrdosť, ale aj pre kvalitu interiéru a celkové vypracovanie. Stavajúc na štyridsaťročnom dedičstve ostáva toto vozidlo verné pôvodnému konceptu Civic. Teda je „vozidlo pre všetkých ľudí, vozidlo pre svet“. Snúbi sa v ňom jedinečný dizajn, športový štýl a univerzálna praktickosť spolu s novým zameraním na pôsobivú jazdnú dynamiku.

Silueta päťdverového hatchbacku je vyjadrením športového charakteru auta. Najnovší Civic je širší, dlhší a nižší ako jeho predchodcovia, má krátke previsy a výrazné línie, ktoré odkazujú na vysokú úroveň aerodynamickej účinnosti. Ostrá a agresívna maska, výrazné podbehy kolies i predné a zadné prieduchy naznačujú športový charakter tejto Hondy Civic.

Ľahká, veľmi pevná karoséria, produkt nových inovatívnych technických a konštrukčných riešení, má nižšie položené ťažisko a nový, sofistikovaný systém odpruženia, ktoré priamo prispievajú k zážitku z jazdy.

 

Nová širšia a dlhšia platforma je základom prvotriedneho priestoru interiéru. Úplne nový interiér je jednoduchý, prehľadný, disponuje novými technológiami, výnimočným spracovaním a prvotriednymi materiálmi. Hlavnou zmenou oproti automobilu deviatej generácie je poloha šoféra. Nižší posed mu poskytuje lepší pocit spojenia s automobilom, čo ešte výraznejšie umocňuje zlepšený výhľad dopredu.

Nový Civic stavia na reputácii modelu čo sa týka kombinácie priestoru pre pasažierov a batožinu a tiež univerzálnej praktickej využiteľnosti. Druhá generácia informačno-zábavného a komunikačného systému spoločnosti Honda, disponuje funkciami Apple CarPlay a Android Auto.

V najnovšej Honde Civic sa prvýkrát predvedú dva nové benzínové motory VTEC Turbo, ktoré vyvinuli špeciálne tak, aby poskytli výkon a efektívny zážitok z jazdy. Na výber je trojvalec s objemom jedného litra a štvorvalec s objemom 1,5 litra. Program vývoja hnacieho ústrojenstva pre nové motory VTEC Turbo bol postavený na skúsenostiach, nadobudnutých počas vývoja prvej jednotky VTEC Turbo od spoločnosti Honda – dvojlitrového motora s výkonom 310 koní, ktorý debutoval v modeli Civic Type R v roku 2015.

Trojvalcová benzínová jednotka VTEC Turbo s objemom 1,0 litra poskytuje výrazné zlepšenie bežných jazdných vlastností vďaka väčšiemu krútiacemu momentu pri nízkych a stredných otáčkach motora a palivovej účinnosti, než mali motory VTEC s objemom 1,8 litra v predchádzajúcej generácii modelu Civic. Maximálny krútiaci moment 200 Nm so šesťrýchlostnou manuálnou prevodovkou je možné dosiahnuť pri 2 250 ot./min. a 180 Nm s prevodovkou CVT je k dispozícii v rozmedzí od 1 700 ot./min. do 4 500 otáčok. Maximálny výkon je 95 kW (129 koní) pri 5 500 ot./min. Oficiálna hodnota emisií CO2 je len 106 g/km pre model vybavený prevodovkou CVT. Jeho spotreba paliva v kombinovanom cykle NEDC je od 4,7 l/100 km.

Väčší 1,5-litrový štvorvalcový benzínový motor VTEC Turbo poskytuje v porovnaní s predchádzajúcim motorom VTEC s objemom 1,8-litra výrazne lepšie vlastnosti z hľadiska výkonu i krútiaceho momentu. Maximálny výkon je 134 kW (182 koní) pri 5 500 ot./min. (pri 6 000 ot./min. s prevodovkou CVT). So šesťstupňovou manuálnou prevodovkou je možné dosiahnuť maximálny krútiaci moment 240 Nm v rozmedzí od 1 900 do 5 000 otáčok/min. S prevodovkou CVT sa dá krútiaci moment 220 Nm dosiahnuť v rozmedzí od 1 700 ot./min. do 5 500 otáčok. Oficiálna hodnota emisií CO2 je 133 g/km pre model so šesťrýchlostnou prevodovkou, s kombinovanou spotrebou paliva (kombinovaný cyklus NEDC) 5,8 l/100 km.

Balík pokročilých bezpečnostných a asistenčných technológií Honda Sensing, ktorým už disponuje celý rad modelov, zaisťuje, že toto auto patrí k najbezpečnejším vo svojej triede. Nový päťdverový hatchback Civic budú vyrábať v Európe, vo výrobnom závode Hondy v Spojenom kráľovstve, odkiaľ sa bude vyvážať do celého sveta.

 







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.