Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Sú ako dve hrozná (14.02.2017)

Dva nové modely v podobe kombi E 63 4MATIC+ a E 63 S 4MATIC+ spájajú jazdný výkon typický pre značku Mercedes-AMG s vysokou úžitkovou hodnotou a inteligenciou triedy E. Štvorlitrový motor V8 s dvoma turbodúchadlami Twinscroll (420 kW/571 k; 750 Nm, respektíve 450 kW/612 k; 850 Nm) a variabilný pohon všetkých kolies 4MATIC+ AMG Performance zabezpečujú vynikajúcu dynamiku jazdy.
Vďaka sériovému vypínaniu valcov AMG Cylinder Management a ďalším opatreniam sú oba varianty pohonu ešte úspornejšie. Zhodne vykazujú kombinovanú normovanú spotrebu 9,4 – 9,1 litra/100 km. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,6 a 3,5 sekundy predstavuje nový rekord; objem 640 až 1 820 litrov zasa najväčší ložný priestor v segmente športovo výkonných kombi. Medzi novinkami sériovej výbavy je tiež funkcia operadla zadného sedadla na prepravu nákladu. Kombi E 63 S 4MATIC+ má ako jediné v segmente dynamické ložiská motora.
Agilnejšiu jazdu obom novým kombi umožňuje 9-stupňová športová prevodovka AMG SpeedShift MCT (Multi Clutch Technology, technika viacnásobnej spojky) skombinovaná s mokrou rozjazdovou spojkou, či novo skonštruovaný podvozok AMG s viackomorovým vzduchovým pružením. Rovnako nový pohon všetkých kolies 4MATIC+ AMG Performance, ktorý prvý raz ponúka variabilné rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu, pričom zaručuje optimálnu trakciu pri akomkoľvek stave vozovky.
Obdobne ako sedan, aj modely E 63 4MATIC kombi+ a E 63 S 4MATIC+ kombi ponúkajú inovatívnu techniku pohonu a maximálny výkon, skombinované so svojráznym dizajnom (okrem iného širší predný nárazník, podbehy i zadný spojler, bočné obloženia dverí navyše, či dve dvojité pochrómované koncovky výfuku), s exkluzívnou výbavou a najaktuálnejšími funkciami infotainmentu na komplexné zosieťované multimediálne aplikácie.
„Nové AMG E 63 kombi spája dynamiku jazdy, typickú pre našu značku, s vysokým praktickým úžitkom. Nie neopodstatnene je tento model už štyridsať rokov pevnou súčasťou nášho portfólia AMG. Silná motorizácia a inteligentný pohon všetkých kolies potvrdzujú našu ambíciu byť v otázke výkonu vždy na čele vývoja,“ uvádza Tobias Moers, predseda obchodného vedenia spoločnosti Mercedes-AMG.
Novinka disponuje štyrmi jazdnými programami AMG DYNAMIC SELECT (Komfort, Šport, Šport plus a Individuálny), ktoré komplexne ovplyvňujú charakteristiku a zmenia parametre odozvy motora, prevodovky, podvozku, riadenia, ESP® a pohonu všetkých kolies. Tlačidlo M umožní priamo prejsť do manuálneho režimu. Variant S ponúka i program Race na jazdy s vysokou dynamikou na uzavretých pretekárskych tratiach, s najvyššími parametrami výkonu.
Oba športovo výkonné modely kombi čaká svetová premiéra na marcovom autosalóne v Ženeve. Zákazníkom ich začnú dodávať v júni 2017. Pri uvedení kombi E 63 S 4MATIC+ bude (asi do roka) v ponuke aj mimoriadne exkluzívne vybavená verzia Edition 1.







späť






Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.