Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Tromfom Suzuki je záruka na 10 rokov (13.09.2018)

Suzuki má už štvrtý rok najpredávanejšie športovo úžitkové vozidlo (SUV) a je ním Vitara. Najnovšie slovenský importér vytiahol silný tromf v podobe 10-ročnej záruky na motor a prevodovku, takže úspešný predaj zrejme bude pokračovať aj pri Vitare, ktorá prešla v závere roku 2018 faceliftom. Ten „zasiahol“ prednú i zadnú časť, no prejavil sa aj v interiéri.
Výrobca nasadil úsporné motory BoosterJet s vysokým krútiacim momentom, pričom nechýba ani pohon všetkých štyroch kolies. Turbomotor s jednolitrovým objemom dosahuje rovnaký krútiaci moment ako atmosférický motor s objemom 1,8 litra, ale patrí medzi zvlášť úsporné. Systém priameho vstrekovania prispieva k znižovaniu spotreby paliva a tiež k znižovaniu teploty vo valcoch motora. Turbodúchadlo, ktoré vháňa stlačený vzduch do valcov, vytvára vysoký krútiaci moment motora už od nízkych otáčok, takže Vitara zvládne široké spektrum jazdných podmienok – od mestského prostredia, cez športovú jazdu, až po jazdenie v náročnom teréne.
Pre objemovo najmenší motor je k dispozícii 5° manuálna alebo 6° automatická prevodovka. Vodič si môže zvoliť kruhovým ovládačom medzi 4 režimami: automatický, športový, na snehu alebo Lock na rozjazd vozidla na snehu, blate, či piesku.
Výborným pomocníkom v teréne je pomocný systém pre zjazd z prudkého kopca. Ak brzdenie motorom nepostačuje na dostatočné spomalenie, systém auto pribrzďuje a udržiava nízku rýchlosť. Vodič sa tak môže sústrediť na prácu s volantom. V interiéri nachádzame dobrú ergonómiu, povrch hornej časti prístrojovej dosky je z mäkčeného plastu. Displej ovládate dotykom a zaujímavo pôsobí nový dizajn hodín zapustených do prístrojového panelu medzi vetracími otvormi.
Cenové rozpätie vylepšenej Vitary je medzi 14 790 a 23 000 €; okrem litrového motoru je v ponuke aj BoosterJet 1,4. Trojvalcový benzínový motor dosahuje maximálnu rýchlosť 180 km/h, štvorvalec až 200 km/h. Ten zrýchli z pokoja na stovku približne za 10 sekúnd. Podľa výrobcu by mala byť priemerná spotreba okolo šesť litrov. Aká bude skutočnosť v reálnej premávke, zistíme počas testovania.
Pôvodná Vitara sa objavila na cestách pred 30 rokmi a v súčasnosti je  veľmi obľúbená pre svoj dizajn, výbornú ovládateľnosť, komfort pri jazde na cestách i presvedčivé výkony v teréne. Súčasnú štvrtú generáciu modelu Vitara predstavili v roku 2015. Teraz nasleduje jej facelift.
Záujem o novú Vitaru istotne podporí jedinečný produkt – špeciálny program Easy Way, ktorý sa vzťahuje na motor, turbo a prevodovku. Záruka až 10 rokov umožňuje využívať tieto tri komponenty bez starostí, pričom po troch rokoch záruky nasleduje 7 rokov poistenia.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.