Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Mercedes sa má čím chváliť (24.01.2019)

Spoločnosť Mercedes-Benz Slovakia (MBSK) potvrdila, že jej značka Mercedes-Benz v roku 2018 získala na slovenskom trhu pozíciu lídra v prémiovom segmente s počtom 3 421 registrovaných nových vozidiel. Vyplýva to z výsledkov ZAP SR za dvanásť mesiacov minulého roka. V kategórii osobných áut (M1) dosiahla značka Mercedes-Benz s počtom 3 106 registrácii podiel 3,17 % a v kategórii úžitkových vozidiel (N1) s počtom 315 ks podiel 3,45 %.
Najväčší úspech zaznamenal modelový rad GLC vo verzii SUV (vyše 60-percentný podiel z modelového radu) a kupé s počtom 610 vozidiel, čím si ukrojil takmer 20-percentný podiel z koláča. Druhým modelom s najvyšším počtom registrácií bolo GLA s počtom 313 vozidiel (viac ako 10-percentný podiel), nasledovaný triedou A s počtom 243 vozidiel (takmer 8% podiel). Vysoké podiely si pripísal segment SUV s 1 455 registráciami (takmer 47 percent), ako aj segment kompaktných modelov s počtom 899 (takmer 30 percent). Značka Smart v predchádzajúcom roku zaznamenala viac ako 5-percentný medziročný nárast registrácii s počtom 40 kusov.
V náročnom roku 2018 zvýšila značka s trojcípou hviezdou svoj celosvetový odbyt osobných áut na 2 310 185 kusov (+0,9 %), čím ukončila v poradí už ôsmy rekordný rok. Hnacou silou boli najmä úspechy v regiónoch Ázia a Tichomorie i na kľúčovom trhu v Číne, kde sa celkovo predalo až 943 473 osobných vozidiel (v Európe to bolo 933 697 vozidiel). K úspechu prispeli takmer dvojpercentným nárastom aj SUV, ktoré tvorili tretinu predaných vozidiel. Zároveň stojí za zmienku, že každým štvrtým Mercedesom na svete bol niektorý z kompaktných modelov.  







späť






Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.