Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Bilancia najväčšieho autosalónu v Ženeve (18.03.2019)

Medzinárodný autosalón v Ženeve – Geneva International Motor Show (GIMS) – už plánuje svoj 90. ročník. Ako vždy aj na budúci rok bude trvať 11 dní a termín je už známy: uskutoční sa od 5. do 15. marca 2020. Vráťme sa však k nedávno skončenému 89. ročníku tohto autosalónu, ktorý zavrel brány 17. marca 2019 večer.
Vystavovatelia sú nesmierne spokojní s kvalitou salónu a záujmom návštevníkov. Návštevníci boli obzvlášť spokojní s výnimočne rôznorodou kombináciou vystavovateľov. Informácie z autosalónu v tradičných médiách, ako aj na sociálnych sieťach, potvrdzujú osobitné postavenie tohto významného podujatia ako globálnej komunikačnej platformy.
Návštevníci areálu Palexpo v Ženeve objavili, okrem známych a tradičných značiek, aj viacero noviniek, ktoré doteraz v Európe neukázali. Pribudlo aj 34 nových vystavovateľov. Elektronický systém zaregistroval vo vstupných bránach výstaviska Palexpo 602 000 návštevníkov (o 9 % menej oproti roku 2018).
Prvé výsledky prieskumu medzi návštevníkmi potvrdzujú zaujímavé fakty: 80 % návštevníkov salónu je v pracovnom pomere (vo veku 19 až 64 rokov), 25 % návštevníkov uviedlo, že plánujú kúpiť auto do roku 2020. Je to nádejná perspektíva pre automobilový priemysel.
Približne 10 000 zástupcov médií z celého sveta informovalo o dianí v Ženeve priamo z autosalónu, kde uviedli 151 svetových a európskych premiér. Obzvlášť populárne boli informácie cez sociálne siete. Instagram zaznamenal okolo 5,8 milióna zobrazení, gimsswiss mal 154 000 fanúšikov na Facebooku a na Twitteri bolo 345 000 zdieľaní. Nová webová stránka zaznamenala počas veľtrhu približne 1,5 milióna návštevníkov. "Sme radi, že salón vzbudil celosvetovú pozornosť. Dnes už príde návštevník na salón nielen fyzicky, ale aj digitálne. Chceme, aby bola naša show doma po celom svete, “hovorí André Hefti, riaditeľ Medzinárodného autosalónu v Ženeve.
V galérii pod týmto článkom uverejňujeme niekoľko vystavených modelov - fotografie sme prevzali z oficiálnej stránky ženevského salónu.







späť













Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.