Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Impozantný priestor v Honde HR-V (01.04.2019)

Nová Honda HR-V je sofistikované subkompaktné SUV japonskej automobilky. Športový štýl exteriéru je doplnený modernizovaným dizajnom interiéru a materiálmi, ako aj širším sortimentom pokročilých technológií. HR-V naďalej ponúka priestor a univerzálnosť MPV, no teraz využíva zdokonalenú dynamiku jazdy a ponúka väčší výber úsporných motorov.
Už na prvý pohľad sú viditeľné elegantné charakteristiky nového modelu HR-V vrátane výraznejšej interpretácie grafiky značky Honda. Vysoká konštrukcia modelu HR-V v kombinácii s masívnym dizajnom a osobitým výrazom poskytuje pocit bezpečnosti, istoty, dôvery a praktickosti.
Interiér Hondy HR-V 2019 ponúka impozantný priestor a vďaka inovatívnym systémom, ako je Magic Seat od Hondy, aj vysokú úroveň variability. Interiér Hondy HR-V definujú vysokokvalitné materiály jemné na dotyk a sofistikované dizajnové prvky, ktoré spolu vytvárajú optimálnu zmes praktickosti, pohodlia a pocitu športového kokpitu.
Kupujúci si do novej Hondy HR-V 2019 môžu vybrať z ponuky výkonných a účinných motorov. Výroba benzínových variant 1,5-litrových motorov i-VTEC sa spustila koncom roku 2018 a vysokovýkonný 1,5-litrový benzínový motor VTEC TURBO sa dodáva od jari 2019. Všetky motory sa v štandardnej výbave dodávajú so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, k benzínovým motorom sa okrem toho dodáva aj automatická prevodovka CVT.
Celkový koncept dizajnu HR-V je kombináciou elegancie a plynulosti kupé s praktickosťou a silou SUV. V najnovšom modeli sa tím vývojárov Hondy zameral na zdokonalenie vzhľadu prostredníctvom viacerých modernizácií dizajnu.
Profil kabíny HR-V vyzerá ako kupé s výrazným nosom a silnými tvarmi dolnej časti karosérie, spolu s jemne tvarovanými detailmi povrchu. Získava tak charakteristický vzhľad, emocionálne pôsobiaci na cieľovú skupinu, ktorá vysoko oceňuje štýl a praktickosť. Na cestách pôsobí nová Honda HR-V výrazne a sebaisto, no zachováva si jasné črty rodiny predchádzajúcich modelov.
Tvar karosérie modelu HR-V podobný kupé vytvára dynamický a športový vzhľad, ktorý dopĺňajú rukoväte zadných dverí, integrované v zadnom stĺpiku. Výrazné ostro rezané, zapustené línie pozdĺž boku karosérie dodávajú automobilu HR-V účelový výzor naklonenia vpred a dojem pohybu a dynamiky, aj keď vozidlo stojí.
V najnovšom modeli bolo cieľom konštruktérov Hondy vybaviť HR-V ešte robustnejším výrazom. Výrazne tvarované panely dolnej časti karosérie sú zvýraznené hlbšími sekciami nasávania vzduchu v prednom nárazníku, v ktorom sú aj okrúhle hmlové svetlá. Svetlomety sú štandardne vybavené projektorovými sklami s dennými prevádzkovými LED svetlami.
V segmente crossoverov si HR-V zachováva mimoriadne aerodynamické vlastnosti. Pod vozidlom napomáhajú tri kryty (pod motorom, v prednej časti podlahy a v zadnej časti podlahy) plynulému a optimalizovanému prúdeniu vzduchu, čím zvyšujú palivovú úspornosť. Okrem toho zlepšujú izoláciu proti hluku. Vývojárske práce na aerodynamických prvkoch boli zamerané na optimalizáciu aerodynamického zdvihu prednej a zadnej časti, aby sa ešte viac zlepšila stabilita vozidla počas jazdy.
Pre HR-V ročník 2019 ponúkne Honda na výber deväť farieb exteriéru vrátane novej sivej metalízy Platinum Grey Metallic (len pre model Sport) a modrej metalízy.
Honda rozširuje sortiment dostupných hnacích ústrojenstiev a nový automobil HR-V bude mať na výber výkonné 1,5-litrové benzínové motory i-VTEC s výkonom 96 kW (130 koní) a 1,5-litrové benzínové motory VTEC TURBO s výkonom 134 kW (182 koní). Všetky štvorvalcové motory sú navrhnuté tak, aby mali dobrú reakciu motora pri nízkej spotrebe paliva. Z nuly na 100 km/h zrýchli verzia HR-V Sport 6MT za 7,8 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 215 km/h.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.