Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Honda HR-V výhradne ako hybrid (23.09.2021)

Nová generácia modelu Honda HR-V, populárneho kompaktného SUV japonskej značky, bola navrhnutá so zameraním na maximalizáciu pohodlia cestujúcich. V porovnaní so svojim predchodcom má nový model HR-V tuhšiu stavbu karosérie a ťaží z rozsiahlych vylepšení odpruženia, riadenia a brzdenia. To mu umožňuje presnejšie reagovať na podnety vodiča a prináša hodnotnejšie zážitky z jazdy.
Model HR-V, ponúkaný výhradne ako hybrid, bol navrhnutý tak, aby bol extrémne príjemný, intenzívne reagoval na riadenie a zároveň bol veľmi výkonný. Dvojmotorové hnacie ústrojenstvo e:HEV (Hybridné Elektrické Vozidlo), ktoré je k dispozícii aj v nedávno uvedenom modeli Honda Jazz, ťaží z pokroku, ktorý bol dosiahnutý počas 20 rokov vývoja hybridných vozidiel Honda. Pokiaľ ide o použitie v modeli HR-V, bolo vykonaných niekoľko revízií, ktoré zodpovedajú dodatočnej veľkosti a hmotnosti SUV oproti modelu Jazz. Výkon a krútiaci moment sa zvýšili na 96 kW (131 k) a 253 Nm, pričom koncový prevodový pomer bol znížený, čím sa dosiahol lepší jazdný výkon.
Batériový systém e:HEV v Honde HR-V má vyššiu hustotu energie, ktorá mu umožňuje vytvárať vyšší krútiaci moment. Počet článkov v batérii sa zvýšil o 25 %, zo 48 na 60 článkov. Táto zvýšená kapacita umožňuje HR-V plne zvládať jazdné vlastnosti, charakteristické pre SUV. Batéria má ideálnu veľkosť a nielenže prispieva k väčšiemu výkonu motora, ale je natoľko kompaktná, že nenarušuje interiér vozidla a umožňuje zachovať rovnú podlahu.
Inžinieri spoločnosti Honda analyzovali a optimalizovali dynamiku modelu HR-V. Počiatočné zatáčanie je priamejšie a precíznejšie, celkový pocit z manévrov je v porovnaní s predchádzajúcou generáciou modelu HR-V oveľa lineárnejší a poskytuje stabilné a predvídateľné ovládanie. Odpruženie je v porovnaní s predchádzajúcim modelom citlivejšie. Opakovaným ladením a testovaním každého prvku, ktorý má priamy vplyv na zážitok z jazdy, Honda výrazne zlepšila celkovú ovládateľnosť a pohodlie modelu HR-V.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.