Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Civic stavia na 50-ročnej histórii (25.03.2022)

Honda predstavila 11. generáciu úplne nového modelu svojho ikonického globálneho kompaktného automobilu, Civic e:HEV. Úplne nový hybridný Civic, ktorý stavia na 50-ročnej histórii, spája silný výkon a efektivitu s vyššou úrovňou vnútorného komfortu, vizuálnej príťažlivosti a celkovej použiteľnosti. Úplne nový Civic, ktorý je štandardne vybavený osvedčenou technológiou hnacieho ústrojenstva e:HEV spoločnosti Honda, dokončuje misiu značky elektrifikovať všetky jej hlavné európske modely do konca roka 2022.
Nový Civic má elegantnú a športovú siluetu, ktorá sa dosiahla znížením línie kapoty o 25 mm v porovnaní s predchádzajúcou generáciou, zatiaľ čo plocha skla bola zväčšená, aby vytvorila svetlý a vzdušný interiér.
Nižšia charakteristická línia zvyšuje sebavedomý výzor vozidla a poskytuje lepší výhľad zo zadných sedadiel. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou modelu Civic bola základňa A-stĺpika umiestnená viac dozadu tak, aby bola zarovnaná so stredom predných kolies, čo dáva vozidlu vyváženejšie proporcie z profilu.
Civic je známy tým, že je to poctivý hatchback a 11. generácia nie je výnimkou, pretože poskytuje viac priestoru a využiteľnosti ako kedykoľvek predtým.
Osvedčená technológia hnacieho ústrojenstva e:HEV (hybridné elektrické vozidlo) od spoločnosti Honda sa ponúka ako štandard a jej aplikácia v modeli Civic zahŕňa nasadenie novej 72-článkovej lítium-iónovej batérie a dvoch kompaktných, ale výkonných elektromotorov spárovaných s novo vyvinutým 2.0-litrovým motorom s priamym vstrekovaním s Atkinsonovým cyklom. V kombinácii poskytuje hnacie ústrojenstvo maximálny výkon motora 135 kW a krútiaci moment 315 Nm. Najnovšia iterácia spaľovacieho motora má vo svojej architektúre niekoľko nových prvkov, ktoré pomáhajú dosiahnuť tepelnú účinnosť 41 %, čo je jedna z najvyšších hodnôt v automobilovom priemysle pre sériový cestný automobil. Primárnu hnaciu silu úplne novému modelu Civic dodávajú dva výkonné elektromotory, ktoré vzájomne spolupracujú.
pokročilé hnacie ústrojenstvo dokáže plynule prepínať medzi EV, hybridným pohonom a motorom bez akéhokoľvek zásahu vodiča. Vodič si môže zvoliť štyri jazdné režimy – Eco, Normal, Sport a nový režim Individual, ktorý umožňuje samostatné ovládanie motora, prevodovky a displeja ukazovateľa na prístrojovom paneli, a prispôsobiť tak odozvu vozidla podľa potreby. Ústredným prvkom systému e:HEV je pevná prevodovka, ktorá bola navrhnutá tak, aby minimalizovala mechanické trenie a je riadená inteligentnou jednotkou riadenia výkonu, ktorá optimalizuje vozidlo pre každú jazdnú situáciu.
Starostlivá pozornosť bola venovaná aj hnaciemu ústrojenstvu a manažmentu hluku, aby sa vytvorilo pokojné, upokojujúce prostredie v kabíne a zároveň sa zlepšili celkové jazdné vlastnosti vozidla. Výsledkom je hladký, lineárny pocit počas akcelerácie.
Úplne nový Civic obsahuje aj rozšírenú sadu pokročilých bezpečnostných prvkov a pomôcok pre vodiča, systém SENSING od spoločnosti Honda. Nová 100-stupňová predná širokouhlá kamera a vylepšená technológia rozpoznávania zlepšujú schopnosť modelu Civic identifikovať chodcov, cesty, hranice a iné vozidlá vrátane motocyklov a cyklistov. Prvýkrát je úplne nový Civic vybavený sonarovými senzormi – štyrmi vpredu a štyrmi vzadu. Okrem vylepšeného brzdového systému na zmiernenie následkov kolízie, asistenta udržiavania v jazdnom pruhu a technológie i-ACC, Civic disponuje aj novými prírastkami komplexnej ponuky aktívnej bezpečnosti, informácie o mŕtvom uhle, sledovanie priečnej premávky a asistent pre jazdu v dopravnej zápche.
Okrem novej technológie aktívnej bezpečnosti boli začlenené aj nové konštrukčné komponenty, ktoré spĺňajú prísne bezpečnostné normy Euro NCAP, medzi ktoré patria: prídavné nosníky dverí, ktoré zlepšujú výkon pri bočnom náraze, bezpečnostné dosky nosníka predného nárazníka, ktoré absorbujú energiu nárazu a znižujú tak riziko úrazu nôh a kolien, celkovo 11 airbagov vrátane bočných airbagov pre zadné sedadlá, kolenné airbagy pre pasažierov na predných sedadlách, ktoré znižujú riziko zranenia pasažierov pri čelnom náraze a predný stredový airbag na sedadle vodiča, ktorý zabráni zrážke vodiča a predného spolujazdca pri bočnom náraze.
Od svojho uvedenia na trh v roku 1972 sa modelov Civic predalo viac ako 27,5 milióna kusov v 170 krajinách. Úplne nový Civic stavia na úspechu predchádzajúcich generácií a sľubuje, že po príchode do Európy od jesene 2022 stanoví nové štandardy triedy.







späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.