Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Suzuki Kizashi je nový stimul (15.03.2010)

Limuzína segmentu D so znakom Suzuki a exkluzívne znejúcim názvom Kizashi má kombinovať japonskú kvalitu a európsky štýl. Európsky debut absolvoval model Suzuki Kizashi na medzinárodnom autosalóne Ženeva 2010. Suzuki Motor Corporation, pričom zároveň ho začínajú v tejto krajine aj predávať.  Suzuki Kizashi sa stáva novou vlajkovou loďou značky. Charakterizuje ju výrazný športový štýl, uhladený interiér, ktorý je výsledkom starostlivého remeselného spracovania a fascinujúci výkon. Podvozok Kizashi kombinuje agilitu s jazdným komfortom a jeho naladenie je výsledkom rozsiahleho testovania na cestách Európy a Severnej Ameriky.
Kizashi je šiestym strategickým modelom z kuchyne Suzuki v súlade s filozofiou značky Way of Life!. Kizashi je japonské slovo, ktoré symbolizuje príchod veľkých vecí. Názov novej vlajkovej lode Suzuki odráža dynamický, nadčasový prístup, ktorým sa Suzuki chopila novej výzvy. Stelesňuje nový smer v  segmente D.
Suzuki chce modelom Kizashi zdôrazniť na päť kľúčových bodov:
• kombináciu športového charakteru a elegancie v dizajne
• ďalší stupeň európskeho naladenia začínajúci modelmi Swift a SX4
• komfort jazdy zodpovedajúci vozidlu v segmente D
• silný výkon motora a úsporu paliva
• pokračujúci vývoj systému Suzuki i-AWD
Vonkajší dizajn Kizashi sa dá najlepšie opísať ako zmes európskeho dizajnu a japonských remeselných zručností. Silný, agresívny automobil je prispôsobený skutočným milovníkom svižnej jazdy. Dopĺňajú ho 18-palcové zliatinové disky.
Benzínový motor disponuje s objemom 2,4 litra s výkonom 131 kW a krútiacim momentom 230 Nm. Bezstupňová prevodovka (CVT) má plynulo meniteľný prevodový pomer. Novo je vyvinutý systém i-AWD (pohon všetkých kolies) a minimalizovanie hluku i vibrácií zodpovedá sedanu segmentu D. Nadšenie zo šoférovania podporuje nový systém pohonu všetkých kolies i-AWD.
Pre optimálne vyladenie celého auta testovali inžinieri Suzuki svoj nový sedan v rôznych podmienkach po celom svete: od mrazivého počasia v Minnesote až po horúčavy v Údolí smrti. Naladenie podvozka optimalizovali na rozbitých anglických cestách, na nemeckých diaľniciach a na legendárnom Nürburgringu. Pohon všetkých kolies i-AWD ladili na Novom Zélande.
 Na zabezpečenie vysokej úrovne ovládateľnosti a bezpečnosti je Kizashi vybavené radom bezpečnostných technológií. K štandardným prvkom aktívnej bezpečnosti patria protiblokovací brzdový systém ABS s elektronickým rozdeľovaním brzdnej sily, stabilizačný systém ESP a kontrola trakcie. Vodič tak môže za každých okolností dôverovať stabilite auta v zákrutách, pri núdzovom brzdení a zrýchlení na klzkom povrchu. Pasívnu bezpečnosť zaisťuje ľahká karoséria s dostatkom bezpečnostných deformovateľných zón, ktoré absorbujú a rozptyľujú energiu nárazu.
Bez rezervného kolesa na dverách
Suzuki Grand Vitara Urban Version je pomerne dlhý a neprehľadný názov automobilu. Napriek tomu by mal osloviť najmä záujemcov o  model bez rezervného kolesa na veku batožinového priestoru, ktorý sa svojim štýlom približuje osobným automobilom. Absencia náhradnej pneumatiky na dverách batožinového priestoru znamená o 200 mm menšiu celkovú dĺžku a lepšiu obratnosť v mestskej premávke i pri parkovaní. Veko batožinového priestoru dostalo chrómovanú lištu, ktorá Vitare dodala lepší vzhľad. A plnohodnotný pohon 4x4 v štýlovom Urban Ride ponúka vynikajúcu priechodnosť pri cestách za lyžovačkou, kempovaním a ďalšími aktivitami.
Táto verzia sa k európskym obchodníkom dostane na začiatku leta 2010.
Od roku 1988, kedy bola predstavená prvá generácia Vitary, ostáva automobilka Suzuki verná rebrinovému rámu a súčasne ponúka uzáver medzinápravového diferenciálu 4x4, čo patrí medzi kľúčové znaky plnokrvného off-roadu. Okrem toho Vitara reaguje na rastúcu popularitu crossoverov, pričom automobilka systematicky zlepšuje jazdné vlastnosti na asfalte. Aktuálna tretia generácia modelu Grand Vitara prináša úhľadný a výrazný dizajn exteriéru aj interiéru.
Swift na krátke jazdy po meste
Nový Swift Plug-in Hybrid mal premiéru v roku 2009 na výstave v Tokyu. Jeho vývoj je založený na zistení, že 60 % motoristov v Japonsku nenajazdí denne viac ako 20 km. Myšlienku vývoja modelu Swift Plug-in Hybrid iniciovali práve požiadavky domáceho japonského trhu.
Na krátkych trasách po meste (do 20 km) pracuje Swift Plug-in Hybrid ako plnohodnotný elektromobil. Keď sa akumulátor počas jazdy vybije, malý spaľovací motor ho automaticky dobije. Vodič tak nemusí mať obavy, že ostane niekde stáť. Akumulátor možno tiež dobíjať pripojením do domácej elektrickej siete.
Celková dĺžka elektrického Swiftu je  3 755 mm,  šírka 1 690 mm, výška 1 510 mm a
rázvor náprav 2 390 mm. Kabína je dimenzovaná pre päť osôb. Pohon zabezpečuje sústava, ktorú tvoria: spaľovací motor so zdvihovým objemom 658 cm3, max. výkon 40 kW (54 k). Ako generátor je synchrónny elektromotor s permanentným pohonom, max. výkon 40 kW (54 k) a hnacím elektromotorom je synchrónny elektromotor s permanentným magnetom, max. výkon 55 kW (75 k). Vpredu uložený motor poháňa predné kolesá.
Lithium-ionový akumulátor má menovité napätie 260 V a kapacitu 2,66 kWh. Akumulátor, zabudovaný do stredového tunela, sa dá nabíjať lacným nočným prúdom z elektrickej zásuvky v domácnosti. Konektor, umožňujúci nabíjanie pomocou kábla z domácej elektrickej siete, je umiestnený na zadnej časti auta. Dojazd na elektrický pohon (bez spustenia spaľovacieho motora) je 20 km. Ak sa akumulátor vybije počas dlhšej jazdy, spaľovací motor poslúži ako generátor a akumulátory dobije.
Toto auto spĺňa potreby nielen tých ľudí, ktorí denne nenajazdia viac ako 20 km, ale je ideálnym riešením pre každého, kto chce niečo urobiť pre životné prostredie a zároveň rieši svoju každodennú mobilitu. Japonská spoločnosť má teraz v pláne posúdiť využiteľnosť modelu Swift Plug-in Hybrid v európskych podmienkach. Prvým krokom bola prezentácia Swiftu Plug-in Hybrid na ženevskom autosalóne.








späť









Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.